
دوست دارم...در شب ديدارِ ماه با تو...بنشينم...لبالب...گاه گاهدوست دارم...با تو باشم...تا سحرچون غزل باشی...و...من...چون...اشک و آهدوست دارم...شب نشينی...با...تو رافارغ...از...هر زخم...و...نفرين...و...گناهدوست دارم...با تو گويم...راز دلتا...تو باشی...مَحرم...و...ديوان راهدوست دارم...در تبِ آغوش منچون سحر...منجی شوی...شب را پناهدوست دارم...هر شبِ وصل سحرعطر آغوش تو گيرم...تا...پگاهدوست دارم...نازنين...چشم تو راچَشم شويم...در نگاهت...از...نگاهدوست دارم...بی دلم باشی...و...بسچون...گدا باشم...تو...هم...
ادامه مطلب